فرمانده هنگ مرزي دهلران؛
فرمانده هنگ مرزی دهلران از کشف ۲۷۲ راس احشام قاچاق( گوسفند) در مرزهای سرزمینی این یگان به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ 01 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ فیض اله آزادخانی اظهار داشت: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از قصد افرادی برای قاچاق احشام در مرزهای سرزمینی این یگان آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش کامل نوار مرز پرداختند.

وی افزود: ضمن تشدید اقدامات کنترلی و انسداد مرز بمنظور جلوگیری از خروج قاچاقچیان احشام، با استفاده از تجهیزات اپتیکی در نقاط مورد ظن تردد قاچاقچیان اقدام به اجرای کمین هدفمند در چند نقطه نموده که سرانجام در نیمه های شب افراد سود جو در نقطه صفر مرزی و در حال خروج از مرز در دام مرزبانان گرفتار و از آنها ۲۷۲ راس احشام(گوسفند)کشف و ضبط می گردد..و

فرمانده هنگ مرزی دهلران گفت: با توجه به احتمال ورود قاچاقچیان به منطقه، اکیپ های کمین تا روشنایی صبح و پاکسازی مجدد منطقه در محل حاضر ماندند، موضوع دستگیری قاچاقچیان تحت بررسی است.

سرهنگ آزادخانی، مرزبانی را به دیواری مستحکم در برابر نا امنی ها و تخلفات مرزی تشبیه کرده و گفت: مجموعه مرزبانی آماده برخورد با تمامی نا امنی ها است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار